Läger läger...

Nu bär det av till en helg på tjörn och läger! Sista lägret med denna gruppen som sagt. Från att ha känt osäkerhet inför mitt beslut att lämna har jag börjat komma tillfreds med det och känner nu att såklart har jag gjort rätt.
Jag har så fruktansvärt lätt för att få dåligt samvete i förhållande tll jobb. Jag offrar mig gärna och sätter andra personers väl framför mitt eget. Eller så har det i alla fall varit på detta jobbet. Men jag tror att det handlar om att min samordnare använder just den taktiken för att behålla sina lägerledare. Och jag har varit allt för mottaglig för detta.
Och så märker jag att jag fastnat i hennes nät igen när jag väljer bort en grupp som jag tror jag skulle kunna tycka jätte bra om till fördel för henne och en mycket mer oviss framtid för mig.
Det är också hennes sätt att ta mig förgivet som gör att jag också alltid finns till hands. Ja det är konstigt och jag ska funder på hur jag ska göra under helgen.
Hoppas på en lugn och problemfri helg.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0