Hus och juridik

G stod det när jag gick in på ladok idag. Har gått in och tittat där varje dag sen i onsdags tror jag. Riktigt nervös inför vad som skulle stå där. Och nu känns allt så mycket bättre. Äntligen kan jag släppa den, juridiken. Det har var kul och väldigt lärorikt med juridik och hade inte tentan legat som ett orosmoln över alltihop hade jag nog uppskattat kursen ännumer.
Men nu är det klart och jag kan andas ut och på riktigt fokusera på de nya kurserna och allt intressant jag kommer lära mig där.

Och det som gjorde mig minst lika glad var att när jag sen gick in på mailen så fanns där ett svar på vår blocketannons om kollektivhus. Jag hoppas verkligen att detta blir av. Har ingen lust med fler besvikelser när det gäller detta.
Ett sånt här hus skulle jag vilja ha:


Kommentarer
Postat av: Piamamman

Grattis!!!!! Håller tummarna för huset

men vill också veta om du och Martin kan komma på släktträffen 2-6 juni???? Stanna en eller flera dar.

Vandrarhemmet är klart ....i a f förbokat!

Kram

2011-02-02 @ 09:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0