sjuk...

Yepp oövervinneliga jag har blivit sjuk. Jag som inte varit ordentligt sjuk på två år kan inte riktigt acceptera detta faktum. Jag är väl inte jätte sjuk nu heller direkt. Då skulle jag inte orka skiva det här heller. Men att försöka dammsuga hela lägenheten var en liten överdrift. Blev helt slut och svettig efter ingen tid alls. Bara jag blir frisk till på torsdag men det borde jag och annars får jag väl leva på ipren ett tag..=)
Men jag hade verkligen uppskattat en mindre solig dag när jag ändå bara orkar ligga i soffan och titta ut på den blå himlen. Så att inte min svenska väderfascist sida hela tiden skulle påpeka att jag inte tog vara på det fina vädret. "Man måste vara ute för man vet aldrig när det är bli så fint väder igen." osv.
Nä nu ska jag titta på meningslösa amerikanska serier på 5:an och tycka syd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0