idag och igår

Igår satt jag på skype och pratade med Siri i 1,5 timma. Det är så fantastiskt att man kan prata gratis med varandra bara man har en dator. Lite uppdateringar han vi med men mest pratade vi om den stundande resan. Jag vill bara få dom där biljetterna köpta så att det är klart. Hade varit så skönt. Tror även att Martin är förlorad, han kommer följa med oavsett om han anser att han har råd eller inte. Och förresten kanske nästa vår bjuder på ett heltids jobb för hans del ändå så då kommer han få massa pengar...
Har ätit frukost på balkongen dom tre senaste dagarna men idag blev det tydligen för mycket för min bleka och sol-ovana hud för nu har den blivit lite rödflammig. Tyckte ändå att jag tog det försiktigt men man fattar inte riktigt hur stark solen är vid den här tiden på året. Var inne i stan och tittade på födelsedagspresent till Freja.. hittade även en, fast jag hade ju i princip redan bestämt att jag skulle köpa "det/den/dom". Ser fram emot att hälsa på henne i Linköping nästa helg. jag har inte varit där på hur länge som helst. Plus att jag är mycket nyfiken på att få träffa den där Björn också..=)
Nu är även allt inför Paris fixat. Jag och Elin satt och kollade upp boende och kunde tillslut bestämma oss för ett lite dyrare men mycket mysigt hostel. Jag tror det kommer bli skit bra och det känns mycket bra att allt är fixat. Men jag kommer få klara mig själv dom första 9 timmarna... oohhh farligt..=) men nyttigt att vara tvungen att klara sig själv. Det kommer gå skit bra.
Nej nu är jag hungrig så nu ska jag laga en paj tror jag...
hmmm... spenat, feta, tomater, vitlök...mmmmm......
Yepp nått sånt får det bli!

Puss och Kram
image7

Kommentarer
Postat av: Christian

Snygg bild!!

2008-05-11 @ 18:47:43
URL: http://www.looozaaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0