YES!

Och så var det dags. Vi har väntat så sjukt länge på det här. Ett helt år har vi funderat, planerat, byggt upp våra förväntningar och nu är det äntligen dags!
Roskilde-08!!!!
Samtidigt har jag knappt hunnit bli förväntansfull denna veckan för det har varit så mycket annat som har hänt och som måste fixas och så vidare. Så här kommer nästa stora nyhet. Nu är dom köpta, biljetterna till Australien! Och det ska bli så jävla jävla kul! 25 nov bär det av mot först Bangkok och sen den 10 dec mot Sedney.
Sen har Tove varit här och hälsat på. Lite splitrad har jag däremot känt mig och det har varit lite synd men det kommer fler tåg! 
Nu känner jag mig en smula utpumpad och ska nog samla krafterna tills imorgon då det är jag som kör första biten.
Ikväll ska jag bara äta hemlagad mat för sista gången på 9 dagar och ligga i soffan och ta igen mig. Det ska bli skönt!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0