Paris och segling

Har inte skrivit på ett tag nu igen men har haft mycket grejer för mig så.
Först var jag ju i Paris med Elin. Hur grymt som helst var det. Bästa med resan var nog att få hänga med Elin igen men det var ju inget direkt fel med Paris heller. Vi körde turistgrejen med eiffeltornet, triumfbågen, lovren, montmartre osv. och gick och gick och gick som man alltid gör i Paris. Sen hängde vi mycket med Elins vänner Erik och Adriane som var utomordentligt trevliga. Mycket nöjd med resan är jag i alla fall.
Förra helgen åkte jag och Martin upp till Åmål och Janne där vi även sammanstrålade med Freja och hennes Björn. Det blev en intensiv seglingshelg. Riktigt kul det med faktiskt. Segling, grillning, campning, ö-liv, badande, solsken. Svårt att misslyckas med dom förutsättningarna. 
Senaste veckan har jag jobbat varje dag. Så en helg var verkligen behövligt. Sen har jag bara två dagar kvar tills jag blir ledig i tre veckor.

Och viktigast av allt... idag är det bara två veckor kvar tills vi åker till Roskilde! Jag längtar ihjäl mig.
Nu är det fotboll på tv men jag gillar inte att se på när Sverige får stryk så jag sitter med min dator i stället.

Ser det härligt ut eller?

och nu gjorde sverige mål.. kanske ska kolla lite nu ändå....

Kommentarer
Postat av: siri

hej! jag har forsokt messa dig men det funkar inte. jag ar hemma ikvall kl 21 min tid kan prata da pa skype om du vill. smsa mig om du kan da, men jag kan inte svara... Kram

2008-06-24 @ 23:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0