Tröttheten

Trötthet är en märklig sak. Eller snarare sömn är en väldigt märklig sak. Att vi gör något 30 % av vårt liv som vi inte vet vad det är egentligen. Som är fyllt av de mest märkliga upplevelserna, drömmar, som vi heller inte vet vad det är eller vart dom kommer ifrån.
Just nu sitter jag och är jävligt trött.. men bara en timma kvar tills jag slutar. Jag vill ju orka gör massa saker när jag jobbar natt men jag blir så jävla trött så det fungerar inte. Ingenting av det jag planerade att göra har jag orkat gjort. Allt som kräver tankeverksamhet är alldeles för jobbigt. Energin jag har måste jag spara till att hålla mig vaken. Det är synd. Då känns tiden ännu mer bortkastad än när jag jobbar dag och i alla fall kan sysselsätta mig med sånt som jag vill få gjort.
Liten bonus idag i ändå att jag kunde sluta tidigare så att jag kommer hem och sover tidigare. Gött... jag längtar!

over and out

Kommentarer
Postat av: sister ister

snart kommer du inte vara trott langre! Snart kommer vi vara i Sydney tillsammans!! Jag langtar efter sommar och sol. men vinter i Nya Zealand var fanstastiskt!!



Kram

2008-07-24 @ 05:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0