hemma och jobbar igen

Nu sitter jag på jobbet igen.. kl är 05.22 på morgonen och jag börjar känna mig en smula trött..=) Det är okej att jobba natt men jag skulle inte vilja ha det såhär hela tiden. Visst tjänar man mer men det är lite för jobbigt. Och så sjukt tråkigt att vara tvungen att sova själv. Det är märkligt för egentligen är man ju inte medveten när man sover men samtidigt trivs jag så mycket bbättre när jag har någon bredvid mig under natten. Kanske man på nått plan ända kan känna av det..?

 

Roskilde var i alla fall hur kul som helst. Rolig blandning av människor, bra konserter och hur fint väder som helst. Vad mer kan man begära?

Det var skönt att komma hem men jag kände redan då att jag kommer börja längta tillbaka snart. Som tur är har jag massor av saker att längta till innan dess. När jag tänker efter är det bara 4 månader kvar tills vi åker till Thailand. Det är ju ingen tid alls.

Ibland går tiden så jobbigt snabbt så man blir rädd att man inte ska hinna uppleva något alls. Men det finns ju ingen åldersgräns för när man "ska" sluta uppleva saker. Förhoppningsvis fortsätter det hela livet, fast kanske på olika sätt. Men det kan göra att sitta på jobbet inte känns som det ultimata sättet att utnytja den tid man har. Men jag vet ju att jag måste för att kunna göra det jag vill, som att åka till Thailand, Australien.

Nä jag är för trött för att skriva mer. Ska kolla på lite family guy nu istället.

 

over and out


Kommentarer
Postat av: Freja

Hej! va bra att Roskilde levde upp till förväntningarna! låter sjyst med fint väder.. Sjukt jobbigt med nattjobb, inget jag ser framemot! ska strax vara min andra dag på akuten. Det är kul, men svårt!

Vi hörs! Kram/

Freja

2008-07-15 @ 07:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0