Prag och så

Nu är jag hemma igen efter en vecka i Prag. Det är en fantastiskt vacker stad men det räcker verkligen inte att bara vara där i en fjuttig vecka. Så jag är ganska säker på att vi kommer åka dit igen.
Det dagarna har innehållit är att vi har gått runt mycket i stan och kollat på olika saker. Så går man och tittar ner i kartan för att veta vart man är och så tittar man plötsligt upp och märker att alla husen runt omkring en är hur vackra som helst. Så var det hela tiden.
Coolast utan tvekan som vi var på var crossclub. Alla vännerna hade pratat sig varma om det och just därför så blev det på något sätt omvänt. Det hade blivit så stor hype om det så jag hade inga förväntningar kvar. Men det var verkligen ett grymt ställe. Inget vanligt turist fälla grej.
CrossClub är en klubb som har den coolaste inredningen någonsin. Det är metallrör och gamla motorer och annat skrot som dom har byggt upp hela stället med. Sen har dom ljus satt detta på ett hur coolt sätt som helst så det blir riktigt vackert. Det är tre våningar med olik musik på varje plan så det finns något för alla smaker.
Kommentaren när jag kom dit var "Jag vill gå vilse här!". Och det var precis så jag kände.

Nu har vi helgen i gbg och ska sitta i park med vänner och må gott sen börjar jobbet igen. Fast jag kör en lugn start med två dagar och sen ledighet igen.
Men det känns inte så värst jobbigt att börja jobba igen för nu vet jag ju att det är slut i november och då bär det av söderut. Jag längtar så mycket
ett försök att ånga crossclub

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0